Vad är HMC för märke?

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Såg några träns på en hemsida av detta märke. Ett märke jag inte hört talas om tidigare.
De var hysteriskt billiga dessutom, kostade bara 2-300 kr, så kvalitén är väl därefter gissar jag? Men jag ska bara ha det som slit och släng träns, ute om det regnar, om jag inte vill leda i grimma, som extraträns kort och gott. Duger det ens till det, tro?
Någon som har ett sånt, och kan uttala sig? :)

HorseMans Choice. Tänker att de är som de flesta andra budgetmärken - beror lite på "hur tur" tränset hade vid tillverkningen, vilket läder det fick. Ska nog duga till det ändamålet, men bäst är väl såklart om du kan klämma och känna på dom live direkt på Granngården eller så.

Vi har haft nått på ridskolan. De används dagligen och sköts inte så bra. Har hållet men blivit fult i färgen. Lädret blir mjukt efter ett tags användning. Det är som de flesta budgetträns så sitter det ok funkar det garanterat ok.

Det är ju rea lite varstans just nu, jag tror nog du kan hitta bättre kvalitet för samma peng eller strax över om du kollar på reorna.
*Beställde precis ett nytt Stubben för ca 600:-*

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 340
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 081
Senast: fejko
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Efter en av mina tidigare trådar insåg jag ju att PS läderkvalité kanske inte riktigt var så bra som jag trodde i början, och att...
Svar
7
· Visningar
1 800
Senast: rtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka