Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nu förstår jag inte... Du råkade få fram en bra travarkorsning med en arabhingst och nu ska du betäcka den med ytterligare en ras. Dessutom med en hingst som inte lämnat några avkommor och inte gått bruksprov!?
Hur tänker du?
kl
Det lustiga är ju att det knappast förekommer omvänd korsning där man har en ras som korsas med en travhingst! Skulle kombinationen vara så bra som påstås så varför tänker folk inte omvänt!? Jo för att de inte vill förstöra rasen genom att blanda in travare, så enkelt är det.
Hon är dräktig med Ridponny hingsten Panoz =) (kat D)
Världens vackraste hingst med ett super psyke.
Visad 2 ggr med klass 1 som resultat båda gångerna.
Han har pass å självklart licens mm dock ej gjort bruksprov
efterson han bara är 3 år gammal.
anledningen till att jag "blandar" in en till ras är för att jag har kört mitt sto till betäckning förra året och i år men har ej tagit sej pga att hon blir för stressad av transporten. Så nu när jag fick chansen att få hem en hingst som faktiskt har licens mm så tackade jag gladerligen ja. De blir ingen busk avel för jag har papper mm på honom å han har licens å full stam. Självklart förs språng rulle mm som på alla hingstar. Sen e han vet testad för allt möjligt dom ska innan betäckning å d eva UA..
panoz är ju som sagt ridponny men med Halvblod, Fullblod och New Forest i sej
Han har vist lämnat avkommor. de första är födda i år och ser jätte fina ut.
Som sagt fölet är redan sålt så de e inte jag som bestämmer där. om detta fölet blir bra ska jag betäcka henne med samma hingst som vi har en avkomma efter redan =) Haydn 977..
anledningen till att jag "blandar" in en till ras är för att jag har kört mitt sto till betäckning förra året och i år men har ej tagit sej pga att hon blir för stressad av transporten. Så nu när jag fick chansen att få hem en hingst som faktiskt har licens mm så tackade jag gladerligen ja. De blir ingen busk avel för jag har papper mm på honom å han har licens å full stam. Självklart förs språng rulle mm som på alla hingstar. Sen e han vet testad för allt möjligt dom ska innan betäckning å d eva UA..
panoz är ju som sagt ridponny men med Halvblod, Fullblod och New Forest i sej
Han har vist lämnat avkommor. de första är födda i år och ser jätte fina ut.
Som sagt fölet är redan sålt så de e inte jag som bestämmer där. om detta fölet blir bra ska jag betäcka henne med samma hingst som vi har en avkomma efter redan =) Haydn 977..