Vad är detta för fågel

H

HeRomer

ngn som vet vad detta kan va för fågel.????
Syster tog den efter att dens mamma och syskon blev tagna av en katt. så nu e denna ensam...

skulle behöva liet hjälp med vad man ska göra..

Har kollat runt lite nu och tror att det kan va en koltrast unge.. men ska försöka hitta ngn som kan ta den...

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad är detta för fågel

Va ful! *f´låt* det var min första tanke, den ser ut som en bredkäftad groda.

Hemskt att den blev föräldralös :cry:
Går det inte att ringa till någon förening, veterinär el. nåt som vet nån som har kunskap om uppfödning av vilda skadade/övergivna djur?

Va ful! *f´låt* det var min första tanke, den ser ut som en bredkäftad groda.

Hemskt att den blev föräldralös :cry:
Går det inte att ringa till någon förening, veterinär el. nåt som vet nån som har kunskap om uppfödning av vilda skadade/övergivna djur?

Hon ska ringa till ngn djurpark i närheten o höra med dem hur hon ska göra. ja visst e den jätte ful:angel: inte söt iaf

Ser ut som en ganska stor fågel, björktrast kanske? Mata den med animaliskt foder och håll den varm, annars kommer den dö ganska snabbt. Eller avliva den, så att den slipper plågas - det är inte säkert att ni kan rädda den, och det är grymt att långsamt låta den frysa och svälta ihjäl.

Trast av något slag. Håll den varm, ge kattmat från burk och lämna den till viltvård som redan tipsats om.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
536
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama