F
Frieserhäst
I december förra året fick jag ett missfall i 11 veckan som både jag och
sambon tog otroligt hårt, speciellt hårt tog sambon det.
Efter det har vi försökt att skaffa barn, och nu äntligen har testet visat sig positivt!
Vi har båda blivit jätteglada åt detta och ser fram emot en liten.
Jag lar lånat en massa tidningar på biblioteket som heter vi föräldrar och barn eller liknande.
Men nu när jag satt och småläste i en av tidningarna fick jag lite ångest.
Tänk så vill jag inte ha barn? Är det så att sambons vilja att ha barn gör så att jag tror jag vill
när jag igentligen inte gör det? Fy, vilket dilemma jag hamnat i!
Jag har alltid varit (ganska) säker på att jag velat tills nu, hur vet jag att det är JAG
som vill ha barn och inte bara att jag blir lite smittad över att höra hur sambon snackar...
Jag är inte långt gången, ca 5 veckor kanske.
Jag är inte ens 21, har häst att ta hand om, funderar på att köpa hund,
jobbar på ett jobb jag stormtrivs med och har precis flyttat till ett hus på landet.
Fullt upp alltså, hur ska jag kunna fundera ut vad jag vill?
hjälp
sambon tog otroligt hårt, speciellt hårt tog sambon det.
Efter det har vi försökt att skaffa barn, och nu äntligen har testet visat sig positivt!
Vi har båda blivit jätteglada åt detta och ser fram emot en liten.
Jag lar lånat en massa tidningar på biblioteket som heter vi föräldrar och barn eller liknande.
Men nu när jag satt och småläste i en av tidningarna fick jag lite ångest.
Tänk så vill jag inte ha barn? Är det så att sambons vilja att ha barn gör så att jag tror jag vill
när jag igentligen inte gör det? Fy, vilket dilemma jag hamnat i!
Jag har alltid varit (ganska) säker på att jag velat tills nu, hur vet jag att det är JAG
som vill ha barn och inte bara att jag blir lite smittad över att höra hur sambon snackar...
Jag är inte långt gången, ca 5 veckor kanske.
Jag är inte ens 21, har häst att ta hand om, funderar på att köpa hund,
jobbar på ett jobb jag stormtrivs med och har precis flyttat till ett hus på landet.
Fullt upp alltså, hur ska jag kunna fundera ut vad jag vill?
hjälp