Vad är det här?

Red_Chili

Trådstartare
Häromdagen hittade jag något.. märke på mig själv. Ikväll hittade jag ett till (som säkert funnits där lika länge utan att jag sett det).
Det som irriterar mig är att jag inte har en aning om vad det är!

Det kliar inte. Huden känns inte annorlunda på något sätt.
Bild på det ena:
21272717_907975222684192_4709434157416724243_o.jpg

Det sitter alltså fram på kroppen, en bit upp på bröstkorgen. Vad jag vet finns inget liknande någon annanstans.

Häromdagen hittade jag något.. märke på mig själv. Ikväll hittade jag ett till (som säkert funnits där lika länge utan att jag sett det).
Det som irriterar mig är att jag inte har en aning om vad det är!

Det kliar inte. Huden känns inte annorlunda på något sätt.
Bild på det ena:
21272717_907975222684192_4709434157416724243_o.jpg

Det sitter alltså fram på kroppen, en bit upp på bröstkorgen. Vad jag vet finns inget liknande någon annanstans.
Jag känner en som hade sådana, fast flera och större. Hon fick diagnostiserat det som någon svamp och fick använda något medel när hon duschade. Nu är jag inte hundra att det var EXAKT sådana, men efter din bild ser det ut som de hon hade - "bleka utslag" utan besvär eller skorpor.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 049
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
14 021
Senast: manda
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 122
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar