Vad är det här för sk*t ställe?

L

Lazy1

Jag har blivit helt beroende av denna underbara sida och får "spunk" om jag inte har varit ut på några timmar.:rofl: Det är helt enkelt skit kul att läsa alla tips och råd man får och läsa om andras upplevelser. Jag är väldigt ny här så det är så roligt att lära "känna" andra med hundar.:bump: En jätte stor kram till er alla
Lazy

Sv: Vad är det här för sk*t ställe?

Japp, buke-beroende är ett allmänt känt fenomen!

Får väl önska dig välkommen hit :) , håller med dig om att detta med Buke har blivit som ett "gift", måste bara kolla flera gånger om dagen, o jisses vad mycket man lär sig här.:bump: saker som man inte hade en aning om.

Ja, buke är ett fördärv. Man dras med i lite diskussioner och vips så har man försummat husdjur, hushåll... Som sagt, det är lätt att bli buke-beroende.

Håller fullständigt med:smirk:
Tur att du finns så man kommer ut på promenader med vovven iaf:angel: Annars hade man väl blivit sittandes....

ambra

Ambra skrev:
Håller fullständigt med:smirk:
Tur att du finns så man kommer ut på promenader med vovven iaf:angel: Annars hade man väl blivit sittandes....

ambra

Tack detsamma. :bump: Min älskling är så kär så han skulle nog inte klara sig utan din vovva nu.:love:

Tack alla andra :banana:

Välkommern hit! :)
Jag vet, har man en gång börjat är det vääldigt svårt att sluta! Buke är extremt beroendeframkallande! De borde sätta ut en varning om det på första sidan ;)

Och jag blev så fast i beroendet att jag numera till och med är moderator. Undrar om det är fem-sex år sedan jag började hänga här, innan namnbytet och allt.

jag är också sorgligt hooked...och jag har inte ens någon hund!:crazy:

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 116
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 383
Senast: Lillefrun
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 255
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 747
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II