Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag var runt 6år såg jag en person på cykel bli påkörd i hög hastighet. Kommer aldrig glömma den synen. Personen klarade sig inte.
Alltid när jag sitter bakom ratten ser jag till att ta ut extra vida svängar runt cyklister (och hästar så klart)
Jag är glad att jag inte behövde se sånt. Det hände i våningen under min också och jag fattade ingenting och somnade om. Några dar senare kommer min syster och hälsar på och säger att det luktar död i trapphuset. Fattar fortfarande inget , sen får vi veta och fy farao va man kände sig dum.Vardagsrumsväggen efter ett självmord med hagelbössan i munnen
Den frågan har jag också ställt mig många gånger.Praktiskt taget allt på vägarna (kör mycket i jobbet och pga särbon 54 mil bort). Ibland undrar jag om folk verkligen vill dö.
Norrbotten, förra året?Det mest skruvade jag sett är väl hur en styckmördare går med och letar efter sitt offer och låtsas som ingenting...
Jag är nyfiken på era historier. Har inget direkt att bidra med mer än att jag tappade hakan när jag stod vid ett rödlyse mitt i stan och bildörren öppnas på bilen framför och någon kastar ut en hel påse med macdonalds-sopor rakt ut på gatan och sen bara kör.
Bidra med era historier!
Jag är nyfiken på era historier. Har inget direkt att bidra med mer än att jag tappade hakan när jag stod vid ett rödlyse mitt i stan och bildörren öppnas på bilen framför och någon kastar ut en hel påse med macdonalds-sopor rakt ut på gatan och sen bara kör.
Bidra med era historier!
Norrbotten, förra året?
Bidra med era historier!
Veterinären som bultade och stack på fel ställe, så det tog den chockade och skadade hästen flera minuter att dö.
På ett lite mer positivt tema så är det nog när hundarna uppenbarligen klurar och kommer på nya sätt att retas med varandra. Hur de tydligt planerar flera steg i förväg och faktiskt lurar varandra. Mycket uträknat. Fantastiskt att studera!
Jag var 13 år och på Disneyland utanför Paris, vi satt vid några bänkar och åt glass i värmen.
Plötsligt kommer det en pojke springandes, några år yngre än mig. Det ser ut som att han springer för livet. Vid fontänen 50 meter från våra bänkar kommer hans pappa ikapp, sparkar ner honom på marken medan han vrålar på franska och sedan släpar sin gråtande son därifrån. Ingen ingrep. Ingen gjorde någonting. Jag var helt förstörd.