Vad är det för stubbensadel jag har? Hjälp!

chiiliacanth

Trådstartare
Hej!
Jag har fått en äldre stubbensadel från en vän, det är en allround med ”stubben - john krefeld”-märke på så känns som den har ett par år på nacken.
Jag försöker ta reda på lite info om den o 31 står det på men sen även en tydlig ”2” på ena kåpan. Är detta något om modellen? Sitssstorlek?
Måste finnas någon kunnig på stubben därute!

Hej!
Jag har fått en äldre stubbensadel från en vän, det är en allround med ”stubben - john krefeld”-märke på så känns som den har ett par år på nacken.
Jag försöker ta reda på lite info om den o 31 står det på men sen även en tydlig ”2” på ena kåpan. Är detta något om modellen? Sitssstorlek?
Måste finnas någon kunnig på stubben därute!
31 torde väl vara bomvidd?
Vad 2:an står för vet jag vet jag tyvärr inte.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 431
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 413
Senast: Ceta
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 729
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
14 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka