Vad är det för fel på min house mate?

sussantuss

Trådstartare
Jag har nyligen flyttat in i ett minikollektiv och det är något som är konstigt med en av killarna som bor här. När jag går på toaletten efter att han har varit där ser det jättekonstigt ut i toaletten. Även fast han har spolat är det som att något ligger och flyter på vattenytan, det är helt genomskinligt och man ser det bara genom att det är massa luftbubblor som sitter fast i det. Hinnan täcker hela vattenytan i toaletten. Jag tror att det kommer från hans kiss. Vad är detta? Är han sjuk eller något? Jag undrar ihjäl mig och är lite äcklad.
 
Sv: Vad är det för fel på min house mate?

Bara en man som inte spolar ordenkligt :yuck: troligtvis trycker han inte tillräckligt länge på knappen för spolning!
 
Sv: Vad är det för fel på min house mate?

Men det ser ut som att det ligger och flyter på ytan, som fett eller något. Urin är väl vattenlösligt och borde vara i hela vattnet liksom. Men du kanske har rätt, vad vet jag.
 
Sv: Vad är det för fel på min house mate?

har det varit så länge eller bara nån vecka? för när jag åt pencillin så såg de ut som ett smörpaket när man pissat (äckelvarning) ;)
 
Sv: Vad är det för fel på min house mate?

Kräks. Man får spola flera gånger för att det ska försvinna.

8910
 
Sv: Vad är det för fel på min house mate?

Så har det sett ut efter mig när min magkatarr varit som allra värst och det kom ut vitt slem som var hopplöst att spola ner.

(på Buke är väl inget heligt eller privat? :D)
 
Sv: Vad är det för fel på min house mate?

Va?? Hur menar ni nu???
 
Sv: Vad är det för fel på min house mate?

Hinnan som bubblorna fastnar i kan vara olja från laxermedel för att få ut så mycket som möjligt av sitt tarminnehåll, om han sedan kräks där, så fastnar det i oljan.
 
Sv: Vad är det för fel på min house mate?

Svar till alla:

Tack för alla teorier. Jag har bara bott här i typ en vecka och träffat på fenomenet 3-4 gånger. Jag tror inte han kräks för huset är väldigt lyhört och jag borde ha hört det då. Jag vill säga att han inte är bulimitypen, men det kan jag såklart inte veta. Brukar det inte vara lite mer matrester också om det är kräks?
 
Sv: Vad är det för fel på min house mate?

Har en bekant som har svåra ätstörningar.
Trodde inte heller att han var typen.
Vältränad trodde jag, men det visade sig att han missbrukade träning och tog laxermedel och kräktes. Så det kan man aldrig veta. I detta fallet så är det just skummet i kräket som fastnar i oljan.
Antagligen åker matresterna ner, när han spolar själv.
 
Sv: Vad är det för fel på min house mate?

Sambon får sådana droppar när han tar hemorojdmedicin,

Det är nog något annat din sambo får. Smärtstillande skulle jag tippa på?
Det jag pratar om är en liten tub som man kör upp i ändan och ut kommer allt som går. Inget konstigt i sig, om man har problem med hård mage.
Men om man använder det för att gå ner i vikt, så är man på väg i fel riktning.
 
Sv: Vad är det för fel på min house mate?

Jisses vilka teorier alla har! Vissa är riktigt skrämmande!

Jag råkar ut för precis likadana saker när jag tagit mina Diklofenac i form av stolpiller.

Fråga honom om han har problem med magen och berätta vad du sett, det är väl inget farligt?!?
 
Sv: Vad är det för fel på min house mate?

Jisses vilka teorier alla har! Vissa är riktigt skrämmande!

Jag råkar ut för precis likadana saker när jag tagit mina Diklofenac i form av stolpiller.

Fråga honom om han har problem med magen och berätta vad du sett, det är väl inget farligt?!?

Fast om man har egna erfarenheter som påminner om TS "problem" så delar man ju gärna med sig.
 

Liknande trådar

Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 339
Katthälsa Sorry för långt inlägg. Min älskade kisse och den mest fantastiska varelse jag någonsin fått lära känna fick somna in i somras. Jag bor...
Svar
1
· Visningar
1 132
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp