Vackraste avelshingsten.

Sv: Vackraste avelshingsten.

Håller med ! Egon Lavec är bara såå vacker ! Inte var han så talanglös precis heller...:D

Commander crowe:love: vilken utstrålning den hästen har :D *letar fler under tiden*

nehe ? haha sorry,inte så insatt :P

Jag tycker att Going Kronos har en fantastisk utstrålning.

Det finns många franska också, Defi d'Annou bland annat. Jag tycker man måste sett dem live för att riktigt kunna avgöra utstrålning. Banan lyste liksom upp när Shibur kom :)

WSB och missförstå mig inte nu, för jag har ju hört hur han är, MEN det var ju BARA utseendet som gällde här och jag skulle aldrig välja honom på riktigt. Men vet inte varför men jag tycker att han är så himla söt. Temperamentet däremot......:eek:

WSB och missförstå mig inte nu, för jag har ju hört hur han är, MEN det var ju BARA utseendet som gällde här och jag skulle aldrig välja honom på riktigt. Men vet inte varför men jag tycker att han är så himla söt. Temperamentet däremot......:eek:

Jag har WSB märr som är det bästa jag har! Hon kommer ALDRIG bli såld, hon är bara för underbar:love:
visst har hon temperament, men vad faan, lite djävlar anamma ska de ju ha!!!:rofl:

WSB är grymt snygg. Men tycker Viking kronos slår allt i utstrålning. Även Going kronos.

Dancers Victory!

Åhh! Han är så fin! Skulle ha haft en avkomma efter honom men min märr tog sig inte trots att hon inseminerades vid 7 (!) brunster samma sommar. Året efter behövde hon bara titta på Giant Chill (:love:) så var hon dräktig.

Tycker att Enjoy Lavec är bra snygg!

Båda jag tänkte säga har tydligen redan blivit sagda, men iaf Defi d'Aunou och Egon Lavec. ;)

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Islandshäst Jag ska betäcka mitt sto hemma i Sverige och känner att jag skulle behöva få lite nytänkande förslag på hingstar. De senaste årens...
2
Svar
27
· Visningar
5 126
Senast: Devinshed
·
C
Avel Jag ska efter ett långt "hästliv" köpa ett sto lämpligt för avel, eftersom min tid (pga småbarn) helt enkelt inte räcker till för att...
Svar
14
· Visningar
1 509
Senast: Cavalo
·
S
Avel Nu sällar jag mig till skaran som ber om hingsttips. Jag skulle vilja ha synpunkter och tips på hopphingst åt mitt ena halvblodssto...
2
Svar
38
· Visningar
3 100
Senast: furioso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar