Vackra ögon!

Sv: Vackra ögon!

1_83576418.jpg

Mimmipigg - Vilken goding till hund du har. :love:

Lite orättvist med skäggfördelningen dock. Vissa tror att min är ett korthår, förstår du vilken förolämpning? ;)

Jag tycker din hund är hur snygg som helst :love::love: Har du någon helkroppsbild?
(Mimmipiggs med, jag har verkligen en softspot för vorsteh :))

:d Vilka goa tassar han ser ut att ha :D
En vacker dag (när jag är en jägarlicens rikare) ska det allt ligga en brunvit här brevid mig :)

Lite mer on topic, vad "ska" en vorsteh ha för ögonfärg? Mimmipiggs verkar ha mörkare än din Vickis?

Senast ändrad:

kl

Här kan min skrutta vara med! ;)

img_0679_82598963.jpg

(ignorera rumpan uppe i hörnet...:angel:)

img_0740_83294756.jpg

img_0765_83294890.jpg

Ja, tassarna är helmysiga. :D
Hela hunden är underbar, är väl något jävig i frågan men han är det. En riktig bodbit.:love:

Ögonen ska enligt rasstandarden vara "ju mörkare desto bättre".

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 564
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
262
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 317
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: SaraMara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI