Vacker Yogabild

MissFideli

Trådstartare
Lite stor, men vacker, eller hur? Kolla i fönstret.
vackeryogabild.jpg

Sv: Vacker Yogabild

Har du klonat Yoga :D

Vad spanar hon på med så intensiv blick.

Urk, det räcker så bra med en sån där. Vet inte vad hon tittar på, blev glatt överaskad när jag framkallat bilden. Lite suddig, men häftig ändå.
Har du inga nya roliga bilder på dina knäppskrällen? Vinter snart jö :)

MissFideli skrev:
Urk, det räcker så bra med en sån där. Vet inte vad hon tittar på, blev glatt överaskad när jag framkallat bilden. Lite suddig, men häftig ändå.
Har du inga nya roliga bilder på dina knäppskrällen? Vinter snart jö :)
Ja, jag vet. Har inte varit på humör att fota och inte så "snabbfotad" heller så jag kunnat ta ögonblicksbilder. Har fått klagomål att hemsidan inte blivit uppdaterad. Sitter nu för 7:e veckan här som ett kolli med bruten fotled, så jä..la tråkigt :devil:. Har precis blivit av med gipset, får inte stödja på foten än på ett tag och kan bara röra på eländet typ 1 cm hit o dit.
Så nu vet du vad jag gör när jag sitter vid datorn ;) - benet i högläge och håller koll på kattorna att de inte attackerar mina viftande tår :D när jag gör alla sträck och tänj-övningar sjukgymnasten beordrat mig.

Oj då, du är ursäktad. Det lät som en rimlig ursäkt.
Jag får försöka klara mig tills du är "fot for fight" igen och kan jaga bra bilder.

Liknande trådar

Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
794
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 157
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
548
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 992
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • chimera/chimär