Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klockradio med valfri kanal?Har ni några tips på väckarklocka med skönt ljud att vakna till? Vill köpa en och börja ha mobilen utanför sovrummet men hur vet man vad man köper om man beställer?
Vill inte ha nån wake up light.
Min fit bit väcker mig . Kanske inget skönt ljud, men jag tycker att det är trevligt att vakna av vibrationerna på handleden i stället för att behöva famla efter någon väckarklocka.Har ni några tips på väckarklocka med skönt ljud att vakna till? Vill köpa en och börja ha mobilen utanför sovrummet men hur vet man vad man köper om man beställer?
Min fit bit väcker mig . Kanske inget skönt ljud, men jag tycker att det är trevligt att vakna av vibrationerna på handleden i stället för att behöva famla efter någon väckarklocka.
Jag har min kära klockradio. Den var inte billig men har väldigt bra lud och två mjliga väckningstider att ställa in.
Så jag vaknar till P1 varje dag. Den vaggar mig tills sömns också. Det är lätt att mina tankar börjar snurra när jag ska somna och en malande P1-röst stör ut mina tankar. Trycker jag igång den så går den i 60 minuter.
Har ni några tips på väckarklocka med skönt ljud att vakna till? Vill köpa en och börja ha mobilen utanför sovrummet men hur vet man vad man köper om man beställer?
Jag har mobilen som väckarklocka. Långt utanför sovrummet på laddningsdocka.
Nu känner jag mig dum.... Finns det klockradio utan sladd?Är lite sugen på en sån.
Hade varit ultimat om den hade sladd också då jag inte riktigt litar på batterier...
Som det är nu spelar min telefon introt på en av mina favoritlåtar. Väldigt fint, men vill inte ha telefon i rummet.
Jag behöver egentligen inte en väckarklocka, så kanske är dålig representant. 8,00 timmars sömn ger vakenstatus och pigg start på dagen. Det är mer för att veta att nu är det lagom att gå från vaken till att gå upp till kaffebryggaren och fylla en kopp…Jag skulle inte vakna då. Kliver upp 04.30...
Grattis till beslutet att lämna telefonen utanför sovrummet! I mitt sovrum är det sedan några år mobilförbud nattetid. Upplevde bums att jag började sova bättre.Har ni några tips på väckarklocka med skönt ljud att vakna till? Vill köpa en och börja ha mobilen utanför sovrummet men hur vet man vad man köper om man beställer?
Nu känner jag mig dum.... Finns det klockradio utan sladd?
(min har ett backup batteri för att funka om strömmen går)
Nyfiken, vad är huvudanledningen till att just mobilen inte kan vara den där högljudda gammaldags RRRRRRR-maskinen, placerad utanför sovrummet? Att andra då vaknar?Grattis till beslutet att lämna telefonen utanför sovrummet! I mitt sovrum är det sedan några år mobilförbud nattetid. Upplevde bums att jag började sova bättre.
Tyvärr kan jag inte tipsa om nån klocka som ger skön väckning. Har själv en som ger GATANTERAD väckning...som låter som en dammaldags RRRRRRRRRRRRR. Den är bra
Enkelt. Om manicken som låter RRRRRRRRRRR tidigt på morgonen inte går att tysta snabbt och direkt från sängen, så är den inget alternativ till väckningsmanick.Nyfiken, vad är huvudanledningen till att just mobilen inte kan vara den där högljudda gammaldags RRRRRRR-maskinen, placerad utanför sovrummet? Att andra då vaknar?
Att man inte vill ha mobilen i sovrummet förstår jag väl, eftersom den är en elak uppmärksamhetstjuv på så många sätt om den är för tillgänglig att lägga fingrarna på.
Enkelt. Om manicken som låter RRRRRRRRRRR tidigt på morgonen inte går att tysta snabbt och direkt från sängen, så är den inget alternativ till väckningsmanick.