vaccinering

M

mårran

:mad: I dag skulle jag kolla när min häst skulle vaccineras, hade för mej att det var i slutet på oktober.

Öppnade vaccinationskortet :eek: och vad fick jag se? Jo hon skulle ha vaccinerats i februari! Va! Kan man inte bli galen för mindre.

Nu antar jag att jag måste göra om allt från början med grundvaccineringen igen. :crazy: SUCK! Gud vad jag blir trött på mej själv ibland. (det var en foderhäst jag hade för två år sedan som vaccinerades i oktober) Alzheimer eller vad :confused:

Jag får kontakta veterinär i morgon och höra hur man gör.

Sv: vaccinering

Det är bara att ge en spruta nu och sedan en till minst 3 veckor (osh högst 3 månader) senare så har du en ny grundvaccinering.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 211
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 821
Senast: Gry
·
Ekonomi & Juridik Bakgrund : Blev förra vintern ombedd att ta hand om 2 hästar då ägaren skulle flytta till lägenhet. Vi är ytligt bekanta från den ort...
2
Svar
27
· Visningar
4 663
Senast: Rie
·
Hundhälsa (Långt)Och jag har riktigt svårt att se på de få bilder som finns från den våren/sommaren, så himla svårt att tänka mig att min...
Svar
9
· Visningar
3 139
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka