Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad får ni betala för vaccinationssprutorna! Jag har tre hästar som jag vaccinerade förra veckan. Jag betalade ca 400 kronor för alla tre och då var det en tub fucithalmic med i det priset. Det var billigare än jag trodde!
Det var extremt billigt du. iaf om man jämför med vad vi fick betala.
500 kr när ponnyn fick mot stelkramp o hästinfluensa, o de tyckte vi va rätt bra pris.
Tuben kostar väl ca 150kr, arvode + resa för 250kr är väl rimligt, så kanske var det bara för detta du betalade..? För om din veterinär inte ska gå back på besöket vet jag inte hur h*n har räknat ihop den fakturan? En vaccinationsspruta kostar ju 100-150kr beroende på vad det är för vaccin.
Ja, alltså jag fick ju en reseräkning också på ca 500 kronor. Men självaste läkemedelspriset fakturerades på ca 400 kronor. Jag tyckte ändå att det var billigt för jag hade räknat med 400 per spruta.
//millus=)
p.s snart ska fölis vaccineras en gång till, då slänger jag in honom i transporten o åker in till stan så får vet. vaccinera honom i transporten d.s
250 kr per injektion har vi tidigare betalat, nu har vår vet flyttat och vi ska därför hitta en ny stallvet för enklare saker. Övrigt åker vi in på klinik med.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.