Jempan

Trådstartare
Kan man gå över en eller 2 dar på en vaccination? Väldigt dåligt planerat, ja vet, men hästens vacc "går ut" imorrn o ja vet ju inte om jag kan få tag på en veterinär tills imorrn.
Så gör d något me en liten försening?? :confused:

Sv: Vacc

Om du ska tävla så måste du göra om hela grunden om du missar, men annars tror jag inte det spelar ngn roll direkt. Fast egentligen "ska" man väl vaccinera var 6:e månad för att det verkligen ska ge fullgott skydd.

ska ju ut o tävla i april så får försöka fixa fram nån imorrn helt enkelt... :grin:

Nej, inte om du skall tävla. Annars så spelar det ingen större roll med en dag hit el dit pga skyddet.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 271
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
585
Senast: Lavinia
·
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
494
Senast: CarEr
·
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
371
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka