va fa-an :D

Seabaz

Trådstartare
När kommer propparna ut egentligen?! Jag vill anmäla mig nu nu nu är så ivrig och vill ut och tävla! Har väntat i 3 år på att få tävla ju!

Sv: va fa-an :D

Var ligger Gnarp? Var hittar man proppen? Inte hos WRAS iallafall, har just dragit ut listan över årets tävlingar. Ikväll ska vi ha planeringsmöte och peta in tävlingarna i almanackan!!!
Om det är någon som har tips på Prova På-tävlingar i vår i området Uppland/Södermanland/Västmanland/Dalarna/Gävleborg så vore jag tacksam för info!!!:banana: :banana: :banana:

Södertörns westernryttare har det som numer heter "E-tävling" den 9:e Juni i Ösmo, nära Nynäshamn. Staffan Ljuggren dömer, alla klasser+pleasure walk-trot och ranch-trail. se www.sodertornswesternyttare.se, proppen kommer snart.

Jag vill också ut och tävla nununu :) . Tycker det va dåligt med dressyrtävlingar i dalarna iår.. för du bor väl också i dalarna?

Jag vill också tävla men det blir nog inga tävlingar för mig iår, kanske i vår men jag vet inte. Hörde att du tagit hem din gråa. Det är väl en blåbärstävling i april hemmavid om jag inte kommer ihåg fel. Sen har vi ju roslagsstoppet i maj va. Då får du vara med.

haha ojdå.. när jag tänker efter så är det väl gäveborgs distrikt.. eller? jag har aldrig varit bra på geografi ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 144
Senast: Bison
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
31
· Visningar
1 814
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 516
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka