V64 sommarstudio

jassica

Trådstartare
Såg detta program igår, dock inte hela, men vad är det för skit rent ut sagt? Ska det inte handla om trav?

Sv: V64 sommarstudio

Såg detta program igår, dock inte hela, men vad är det för skit rent ut sagt? Ska det inte handla om trav?
Nej, det SKA inte handla enbart om trav. Programmet vänder sig INTE till redan travintresserade, vilket kan verkar konstigt. Det är också därför de som redan gillar trav, oftast inte gillar programmet. Förhoppningen är att locka nya tittare som ska bli lite nyfikna på trav och spel på hästar.

Rätt eller fel?
Lyckat eller inte?
Det är i alla fall så de har tänkt.

Okej, då förstår jag deras idé, men hur ska man få någon att bli travintresserad genom att prata fotboll och bröllop och all världens skit de prata om?

Fast de spelar ju v64 också, intressanta gästen, prat om det mesta och spel är väl idén. Men nej, jag har inte sett programmet men tycker ändå det låter som en helt ok idé.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Cattis_E
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
427
Senast: Pegasus63
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev aningen förvirrat i dressyrmomentet på Arbottna Horse Show på lördagen. Plötslig rusar nämligen en älg in och levererar en ökad...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 300
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Valp 2025