Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han kan inte ha satt något i halsen? Tänker eftersom han dreglar så mycket?
Hoppas verkligen han blir bra igen snart!
Men fy. Stackars "liten". Hoppas att han snart mår bättre
Dagmar hälsar att hon mår mycket bättre även om smärtis fortfarande regerar!
Nä, dundertunnan
Nä, dundertunnan
Stackars ..... er!
Skillnaden är väl att du slipper fötterna på soffbordet
Hoppas han mår bättre snart
Det är ju nånting att skratta åt i alla fall, vilket är rätt skönt eftersom jag fortfarande är ganska orolig.
Men det lutar väl åt att han ätit något han inte borde kanske, och magen är i uppror. Vet bara inte vad eller hur han skulle fått i sig något...
Sant nog! Dessutom håller han tyst när jag kör bil, känner alltid för att göra nånting roligt, och skulle aldrig drömma om att klaga på att jag struntat i att diska... Om han nu nödvändigtvis ska lukta surströmming en kväll vart fjärde år så vinner han fortfarande i en jämförelse!
Asko - känns fortfarande som mest misstänkt i min bok. Jag känner inte att hon riktigt bemött de misstankar hon fått heller, utan lägger en räddningsröst på Ottilia och sen mest flyter med?
Asko högst upp på misstankelistan, men vem är då den kvarvarande?
Angående min röst på Habina så har jag senare (efter röstningen) skrivit ett inlägg om varför jag lade min röst på henne, kan hänvisa till den när jag sitter vid min dator igen om du vill?
Jag har fortfarande inte sett Asko hänvisa tillbaka till sitt inlägg som hon sa hon skulle göra, för det kan väl inte vara nedanstående hon menar? För det är ju bland annat detta jag tar upp i mitt inlägg. Så nu har hon duckat för frågan två ggr - dels när Habina frågade och sedan när hon lovade mig ett förtydligande.....
Jag erkänner att det var nog lite mera av att jag röstade på den som jag hade skrivit mest om i mina tidigare teoriinlägg, det var därför jag tvekade så länge.
Det var svårt idag att försöka se konstigheter eller hintar eller ulvigheter etc. i folks inlägg
Och angående mina "yahoos" () så brukar jag reagera sådär, tror att du kan se det i tidigare lekar (där jag varit god) och jag tror inte att jag är den ende som reagerar sådär heller när en ond åker ut