Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]
Nästa DL närmar sig med stormsteg (och för en gångs skull behöver jag inte oroa mig över att sova genom den
), och jag måste försöka få i mig nån mat och gå ut med hunden. Man vet ju aldrig hur det går, så som vanligt (och observera:
som vanligt - jag försöker alltid skriva innan natt-DL omutifallatt, så ingen får för sig att "hon låtsas vara rädd för att bli käkad, oj så ulvigt!", kolla tidigare lekar om ni verkligen blir misstänksamma) vill jag skriva ner mina tankar: den här lynchen har nog inte påverkat mina tankar om andra spelare (tankarna om Ottilia fick sig dock något av en törn
). Nr 2 på min lista var Askoll, och då misstankarna mot henne inte hade någon koppling till misstankarna mot Ottilia står hon kvar där. Möjligt att någon ond gått med i endera röstdrev - tja, till och med jädrigt troligt med tanke på att Askoll och Ottilia varit de stora röstmagneterna och det är väl osannolikt att ulvarna skulle gå ihop och lägga avvikande röster för sig själva - men jag vet varken ut eller in när det gäller att räkna ut vilka det kan vara. (Min mest misstänkta röstade på Ottilia, men med tanke på att det i stort sett stod mellan de båda så är det väl en totalt intetsägande röst...)
Så, tja, inget nytt under solen, typ. Det var ju himla duktigt gjort av mig att klargöra det!
(var är eyeroll-smileyn när man behöver den?)