Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När du skriver att du förutom Askoll också tittat extra på mig och Habina, betyder det att vi är näst misstänkta?
Återkommer om övriga när jag varit nere i tvättstugan.
Sedan jag skrev mitt långa teoriinlägg idag så har jag "roat" mig med att läsa igenom dina och Habinas inlägg, samt hela leken ytterligare en gång å hittar bara små saker men inget som riktigt ger så stort utslag på radarn.
Och jag håller verkligen med dig om inlägget från Askoll som du citerar! Jag reagerade på det där och då också, men dels hade jag väl tankarna lite på min egen risk just då och dels tänkte jag att hon kanske inte ville riskera att lägga ett avgörande DL1. Men då registrerade jag tydligen inte riktigt att hon faktiskt la upp Habina till lottning med den rösten... Det motsäger ju något att hon ville lägga en "safe"-röst.
Ärligt så, ja det var ngt som jag missat /inte fäst mig vid tidigare.
Undrar om jag missar ngt väsentligt, men det är ju idiotiskt (som vi kommit fram till tidigare) av en god att outa en god specialroll. Men vad vinner någon i lyan på att outa någon som god i leken? Lyan får ju prata med varandra, så varför skriva det i tråden? Att skicka en sådan "hälsning" till ledarvargen gör ju ingen skillnad för denne kan ju inte käka... Jag kan inte se vad någon ond skulle vinna på att outa en god specialroll, vad är syftet?
Nää, det betyder att jag följde upp det jag skrev i mitt tidigare teori-inlägg idag
De övriga att återkomma om var dig och Habina
Precis.
Mer röster
Habina röstar på Ottilia
Bumpo röstar på Caisa
Paddi röstar på Askoll
Och har alla uppmärksammat att DL är kl 20.00 idag!? (Och natt-DL kl 22)
Nejnej, jag skrev att du röstade efter TLV, inte på henne.
När det gäller din röständring så är det ju inte en räddning av dig själv, du hade ju inga misstankar på dig.
Är det för att rädda en ulvkollega från lottning? Även om det är mycket riskabelt att få ögonen på sig genom en sån ändring, så kan man ju göra det just därför att ingen är ju så dum att den riskerar att få ögonen på sig.....ulvspel
Jag blir i allafall misstänksam.
Ptja... Är du god så tror jag nog faktiskt bara att jag tar och tackar och bockar för att du tror jag skulle vara kapabel till att spela ett så lurigt ulvspel.(känner ändå inte att jag kan säga mycket mer än jag redan har, både till dig och Bumpo. Jag riskerade inte mig, nej, men VI riskerade att Monster eventuellt blev lynchad för ett teoriinlägg JAG skrivit och vars misstankar jag redan släppt. Därför kände jag att jag hellre avgjorde genom att lägga en röst på någon som kändes skum än att låta min dåvarande röst på Ottilia ligga.)
Asko
Kan inte riktigt köpa Askos röst på Habina, för att hon är övertydlig med att skriva att de goda vinner "förstås" (kanske har missat någon mer motivering, men försöker skumma fram och tillbaka för att hitta Askos inlägg så om jag har missat något säg gärna till! ) Kanske reagerar Asko eftersom Habina själv säger att hon har godförklarat sig övertydligt som ond. Men "förstås" tycker inte jag är en överdriven godförklaring av sig själv
OK LL... Inget jäkla mello idag va!?
Vill ha uppdatering, vill, vill, vill!![]()