Dark Ronald
Trådstartare
Sv: Uttagna till Unghäst VM 2009
Vet du om Norge har några ekipage på gång?
Vet du om Norge har några ekipage på gång?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ligger de nominerade på ASVHs hemsida:
http://www.asvh.se/document/verden_09.pdf
Nominerade till Unghäst-VM i dressyr. Slutgiltig uttagning i Falsterbo.
5- åringar
Belamour 1151, hingst e Bellisimo M-Lord Sinclair I, uppf Heinrich och Wilhelm Strunk, äg Flyinge AB. Ryttare Susanne Gielen
Greetings, valack, e Don Romantic-Nocturne, uppf Malin och Dag Erlandsson, äg Ingrid Nyström. Ryttare Sandra Sterntorp
Hohenstaufen II 1160, hingst e Hohenstein-Langata Express xx, uppf. Hans-Guenter Berner, äg Tullstorp Dressage AB/Åke Björsell. Ryttare Minna Telde
Red Make Up, valack, e Master-Chirac, uppf Eva Albertsen, äg Minna Telde AB. Ryttare Minna Telde
6- åringar
Paridon Magi, valack e Don Primero-Napoleon, uppf Niclas Magnusson, äg Lövsta Stuteri. Ryttare Caroline Palmgren
Peridot SB, hingst e Panasso-Davignon I, uppf/ägare Metafor AB/Stjärnbro stuteri. Ryttare Helena Larson
Scharmeur 1167, hingst e Schwadroneur-Napoleon, uppf. Lise-Lotte Ljung, äg Sundsmåla Gård. Ryttare Malin Rinné
Wladimir O.A. 1138, hingst eFlemmingh--Florestan I, uppf O. Anema, äg Birgitta Kjellin Häst AB/Stall André AB/Stut. Stubbäng. Ryttare Pernilla André Hokfelt
Håller med men Florencio togs ju inte ut via Wild Card så han är inget bra exempel på just det.Möjligheten till Wild Cards finns ju som kan användas av icke svenskfödda hästar. Är de av en sådan otrolig kvalite att "hemförbundet" vill göra en "Florencio" igen är det ju en utmärkt merit för hästen i fråga.
Det tror jag framgår i flera tidigare inlägg....
Han tillhör KWPN och tycker de att han är tillräckligt bra kan han ju få ett Wild Card av dem.
Var någonstans har jag skrivit att jag tycker så?Men om poängen är att sända ekipage som inte har en chans att placera sig
Var någonstans har jag skrivit att jag tycker så?
Läs inlägg 17 och 25.