Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ärsch då, det fixar du!Jag funderar på att ställa ut i Karlskoga i februari men kommer antagligen skämma ut oss
För oss började året på MyDog, vi hade ingen vidare lycka denna gång. Bästa resultatet blev BH-2, m. r-nordic cert första dagen. Andra dagen kan vi glömma
Det var iaf en trevlig helg med bästa sällskapet så jag är glad att jag for
Dit har jag planerat att komma med en eller ett gäng unga mittlar.Jag funderar på att ställa ut i Karlskoga i februari men kommer antagligen skämma ut oss
Sorry!Visa bifogad fil 23659
Alltså min proffsfotograf ( @mysboll ) var ju upptagen på annat håll så jag fick en bild på Lemmy av en bekant men den var tyvärr suddig Nåja, han är söt iaf
Vad spännande! Försöker övertala min svägerska att ta med sin lilla, kommer dock aldrig ihåg om det är en Klein eller MittelDit har jag planerat att komma med en eller ett gäng unga mittlar.
Vi var i Fredericia igår! Shiera blev tvåa i unghundsklassen med CK och Alpina vann championklassen och slutade som andra bästa tik med r-cacib! Sötnosarna!
Tack! Ska försöka spionera på er i malmö!Ni är så grymma!