Utställningskärra?

moah

Trådstartare
Hej! Är på jakt efter en bra utställningskärra då jag blivit less på att bära hundbur/stolar etc varje gång jag åker på utställning. Någon som har tips på någon bra kärra med hjul som inte kostar en förmögenhet? Har alltid med mig minst 1 tygbur, 1 utställningstält, 2 stolar samt en väska. :)

Har köpt en mycket bra svart skrinda ifrån Bauhaus som jag fått många positiva kommentarer för. Mycket utställningsfolk som undrat vart jag köpt den och också sett en hel del med samma. Har alla dom saker du rabblar upp + lite till i min utan problem, jättesmidig och rejäl.
Kunde bara hitta deras röda på Bauhaus sida och det är inte den jag menar.. vet inte om dom tagit bort den ur sortimentet? Men prova googla svart skrinda Bauhaus så ser du bild på vilken jag menar.

Jag har en hopfällbar skrinda från Jysk. Man får plats med mycket men jag tycker den blir tung att dra på ojämt underlag och min rygg protesterar. Köpte Julas cykelvagn när de hade rea. Den kan man ha framhjul på så det blir en vanlig vagn som man kan köra framför sig. Min rygg är gladare och hjulen är större så den är lätt att köra på ojämt underlag.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
995
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
926
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 915
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 565
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.