Utställningsfråga + torr hud!

Angelina

Trådstartare
Min valp är snart 6 månader och jag är sååå sugen att gå på utställning med henne. När jag köpte henne hade hon mjölkskorv och debn har inte försvunnit till 100% och hon är lite torr på magen. Jag antar att det inte är någon idé att ställa ut då:cry:

Någon som har något bra tips till en torr valpmage??!!
 
Sv: Utställningsfråga + torr hud!

Testa att smörja in med Helosan eller barnolja...Det mjukar upp.
Lycka till
 
Sv: Utställningsfråga + torr hud!

När du badar henne kan det vara bra att använda något schampoo för torra hårbottnar!
Tänk bara på att det inte får lukta för starkt!

Vad är det för ras du har föressten?

Lycka till.
 
Sv: Utställningsfråga + torr hud!

Nera skrev:
När du badar henne kan det vara bra att använda något schampoo för torra hårbottnar!
Tänk bara på att det inte får lukta för starkt!

Vad är det för ras du har föressten?

Lycka till.

Tack!! Jag har haft ett specialschampo för torr hårbotten och övriga kroppen har blivit jättefin men inte magen som är hårlös...

Jag har en golden och veterinären sa att mjölkskorv brukar hon bara se hos golden men att det skulle försvinna. Vet inte om torra magen har något med skorven att göra för magen har alltid varit torr. Skillnaden är att förr var hela hunden torr och mjällig.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 872
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 638
Senast: Amaranthe
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 343
Senast: Sel
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 511
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp