Man kan ju hoppas på att han lunkar hemåt när det blir kallare ute och inte lika trevligt.
Kan/får man gillra fälla?
Om jag får säkra indikationer på var han är kommer jag att fixa fälla. Maten var orörd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan ju hoppas på att han lunkar hemåt när det blir kallare ute och inte lika trevligt.
Kan/får man gillra fälla?
Jag med . Har aldrig varit på Birkas utställning så det ska bli spännande.
Håller tummarna för att det är vettig temp. Jag tror min lilla frös lite i helgen. Men jag klär nog på mig lite ordentligt ifall att det är kalltOftast är det ok temperatur i hallen men är det väldigt kallt ute så tar det ett tag för den att bli varm. Nån vinter satt jag också med jacka en hel helg, just i den hallen. Värdo!
Stort grattis!Fantastiska lilla Pyttis tog BIS både lördag och söndag på Halllandskatten i Varberg! SVERAKs motsvarighet är BOB (best of the best). Det är svårsmält men så oerhört roligt. Brorsan Lattis var med och tog sina Ex1 och gjorde ett strålande jobb med att charma besökarna.
Fantastiska lilla Pyttis tog BIS både lördag och söndag på Halllandskatten i Varberg! SVERAKs motsvarighet är BOB (best of the best). Det är svårsmält men så oerhört roligt. Brorsan Lattis var med och tog sina Ex1 och gjorde ett strålande jobb med att charma besökarna.
Grattis!Fantastiska lilla Pyttis tog BIS både lördag och söndag på Halllandskatten i Varberg! SVERAKs motsvarighet är BOB (best of the best). Det är svårsmält men så oerhört roligt. Brorsan Lattis var med och tog sina Ex1 och gjorde ett strålande jobb med att charma besökarna.
Här är Pyttis.
Åh!
Inte kommer jag ihåg att du har Devon!!
Skicka henne (?)till mig när du tröttnat.
Här är Pyttis.
Här är Pyttis.
Jag fortsätter uppdatera i min ensamhet . Vi är hemkomna efter en helg i Norrköping. Självklart blev det lite ändringar bland domarna på söndagen så Soda hade Michael Edström och istället för Donatella fick Lumi Malin Sundkvist.
Men Soda har skött sig super på sin debut! Lumi skötte sig också väldigt bra hela helgen men det förvånades jag inte över. Hennes största problem var väl att hon blev sur när hon inte fick kolla eller gå vart hon ville. Hon är ju en katt som älskar att utforska nya ställen .
Resultatmässigt blev det lite blandat. Det var tyvärr många ABS pga att det spridits magsjuka efter utställningen i Falun förra veckan och få vågade åka. På lördagen lyckades Soda knipa Ex1 i konkurrens men blev utslagen i BIV mot en jämngammal hane (som är superfin). Lumi fick sitt andra cert vilket jag var väldigt nöjd med. Hon har noll päls och är inte direkt en utställningskatt.
Idag blev Soda Ex1 igen. Utan konkurrens men ned väldigt fin kritik. Ingen BIV tyvärr pga absade katter. Hon var uppe för NOM men där fick hon se sig slagen av en superfin sköldpaddsfärgad hona som var några månader äldre. Lumi fick som sagt Malin som domare. Malin är stenhård med det vita och senaste gången Lumi ställdes för henne drog hon certet pga hennes minimala runners på frambenen och vek färg på kontraster, samt svag profil. Idag nämnde hon inte ett ord om hennes kontraster, hennes profil var vek men inte så hemsk och hennes runners var inom felmarginalen. Så trots att hon enligt mig ser hemsk ut eftersom hon är ur päls så höll hon kvalité för cert helt plötsligt. Dessvärre hade hon konkurrens så hon fick Ex2. Hann inte höra på motiveringen pga att Soda skulle upp men det fanns säkert en bra sådan . Lumi får vänta med att bli champion helt enkelt.
Nu får Soda ladda upp inför Birka om en månad. Då stannar de andra två hemma .
Japp! Dit kommer Soda . Du med?Birka typ 19-20 nov?
Ja jag tänkte det! men för att kolla bara.Japp! Dit kommer Soda . Du med?
Kul! Du får gärna hälsa om du ser oss. Har mitt stamnamn SE*Astinis på mitt gula burskynke.Ja jag tänkte det! men för att kolla bara.
Jag som aldrig orkar kolla bland de egna burarna... man ser ju ändå inte katternaJag med! Har en egen vit bur. Malla på lördagen och Chloe och Seven på söndagen.
Jag som aldrig orkar kolla bland de egna burarna... man ser ju ändå inte katterna