Utställningen i Kista i helgen - tider, info vart?

Skogstrollet

Trådstartare
Hej hopp.

Jag hade tänkt åka till Kista i morgon och titta på utställningen, grupp 8 går bl.a. då. Men jag hittar ingen info om tider eller någonting? Bara en mycket fattig sida vida SKK/STOKK.

Nån som vet när spektaklet kan tänkas dra igång? Börjar alla raser samtidigt eller kan tiderna variera lite? Är rätt grön på det där med hundutställningar...

Sv: Utställningen i Kista i helgen - tider, info vart?

Vet att bedömningen börjar kl 9 i ringarna. Vilken ordning det är på saker och ting har jag dock inte koll på.
Jag sitter fortfarande och funderar på om jag ska dit eller ej...

Glöm det, jag har precis insett att jag inte ser allt som står på dem hemsidan. Kanske beror det på min webläsare eller åt.

Ja nio fick jag också fram via Gabbi. Blir tidigt i morgon...'

Tydligen så fungerar sidan inte helt 100 i firefox utan bara i explorer... :crazy: (fick jag reda på av en vän när jag beklagade mig över att sidan inte ville fungera)

Aha! Då förstår jag. Sitter med firefox.
Marknadsföring och IT är inte direkt STOKKs starka sida. ;)

Haha, nä. Jag är faktiskt förvånad över att de inte har bättre sida. Det borde ju finnas NÅGON som är engagerad i klubben som har såpass bra koll på hemsidor att de kan göra den bättre..?

Alla är upptagna med att trimma sina vovvar inför utställningen. :)

Nä nu måste jag gå och lägga mig om jag ska ha minsta chans att komma upp och iväg i tid i morgon.

Haha, gör så.
Jag stannar nog hemma imorgon, känner mig ärligt talat inte sugen på att glo på hundar jag redan känner till för väl och det var tyvärr bara en azawakh anmäld.. Tror dessutom att jag vet vilken det är så det är inte något mer spännande för mig än att se vad som blir placerat hur - och det kommer upp på listor sedan :p

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 320
Senast: valpköpare
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 017
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 480
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Jag har lessnat på mina svärföräldrars hund och dennes totala oförmåga att läsa andra hundar. Hon är en tik, jämnårig med vår tik (det... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 265
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka