V
Venezuelas
Kan aldrig utställningssäsongen börja snart?!
Jag är less att vänta...
Jag är less att vänta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte din lokal kennelklubb sådana kurser som pälsvård och ringträning, våran har det(ÖKK) .OzzyN skrev:Låter precis som det där kunde varit Jag! Men tusen TACK! för länken, den ska ja genast kolla igenom, och hoppas på att jag blir lite klokare... när jag besökt utsätällningar så känns det som det är en hel djungel det där...
Det är en Lhasa apso jag har, kontaktade även närmsta brukshundsklubb då jag är intresserad av ringträning eller om någon "pälsvårdskurs" skulle hållas, men icke =( Så jag får kika vidare på det...
linafina skrev:Vi måste också träna eftersom Jason betedde sig som en pajas dom två senaste gångerna.
Är det den kursen på Baltiska du ska gå på?
giowanna skrev:Nä, det är en kurs med Gerald O´Shea, tydligen en världskänd handler..?
Vad är det för kurs på Baltiska? Allt tåls att tänkas på!
linafina skrev:Aha oki. Tror att det skulle hållas nån utställninsgträning i Baltiska Hallen även detta året. Läste det i sydhunden. Om du är intresserad så kan jag kolla upp exakt information.
pippilotta skrev:Nä, det är en kurs med Gerald O´Shea, tydligen en världskänd handler..?
Han har haft uppfödning av Rottweiler och är jätteduktig handler, nu kom jag från tråden men ville bara ha det sagt.