Utställning!

B

Beauty_Boss

Hej! Jag och min ponny Boss ska på våran (eller min, han har og tävlat förut :P) första utställning i sommar. Någon som har bra tips om vad man ska tänka på när man är där? Den första är i Julia och är ordnad av Svenska Welsh och Cobföreningen. Den andra är en 2-dagarstävling i September, första dagen "vanligt" och andra dagen ridprov.
Elin

Sv: Utställning!

Åh vad trevligt då kanske vi ses? Ska du till Bjärsjölagård eller? Domaren där är lite knepig bara så jag åker nog med en bekant men tar knappast med mig egen häst. Det får tiden utvisa. Om du går till Avel och söker på utställningar där så får du mängder med tips! Och det är alltid roligt att liva upp gamla trådar. Här på tävling är det inte så mycket ponnyfolk som tittar tyvärr...

Sv: Utställning!

Aha, nej, det är på Moflo Stuteri :p
Elin

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
904
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 299
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 519
Senast: Anonymisten
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 080
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod