Utställning.

Demon

Trådstartare
Jag skulle vilja ställa ut våran hund. han är fem åc och har aldreig blivit utställd. Hur ska jag göra?

Ta kontakt med din lokala kennelklubb eller rasklubben för din hundras. Se om de har någon ringträning, där man får lära sig hur det går till att visa hund. Ta reda på vad du behöver göra för förberedelser med t ex trimning, i hur pass god tid hunden måste trimmas för att se bäst ut om det är en sån ras. Kolla att du har giltigt vaccinationsintyg!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 174
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 577
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 658
Senast: tanten
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 155
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka