Utställning

I

isse

Vill ställa ut unghunden nu till våren men är riktigt grön på detta och undrar vart man kan hitta utställningar?

Räcker det att vara medlem i skk för att få deltaga?

:)

Sv: Utställning

Vill ställa ut unghunden nu till våren men är riktigt grön på detta och undrar vart man kan hitta utställningar?

Räcker det att vara medlem i skk för att få deltaga?

:)

På SKKs utställningar som du hittar här räcker det med medlemsskap i SKK. På officiella och rasklubbs utställningar måste du vara med i arrangerande klubb. På inofficiella för alla raser krävs inget medlemsskap. De flesta av dem hittar du här

Ras- och specialklubbars utställningar hittar du på deras respektive hemsidor.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
986
Senast: Wenniz
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
36
· Visningar
809
Senast: ildiko
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 758
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 983
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Problemet med hundsmuggling!