Utställning ponny

P

piraff

Hej alla!:)
Jag har en c-ponny som jag nu sorgligt nog är för gammal för att tävla. En ide slog mig att det skulle vara kul att åka på utställning med honom, för att prova på något nytt!
Han är korsning arab/russ, och jag undrar om det är någon som vet om det "bara" finns utställningar för speciella raser, eller om även korsningar har möjlighet att ställas ut? Han är registrerad i Svenska Arabhästregistret, och jag antar att det kanske hade varit lättare om han gått som svensk ridponny?
Snälla, är det någon som vet något om detta??

Sv: Utställning ponny

Vad menar du med för gammal?
Jag tävlar mina A-ponnyer i körning och jag är 35 år.

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 919
Senast: valpköpare
·
Avel Går i lite tankar på att betäcka mitt ponny sto (145cm) tysk ridponny, då med mål att få en normal stor storhäst och därmed betäcka med...
2
Svar
31
· Visningar
4 989
Senast: Nafayette
·
Ekonomi & Juridik Hej, kloka hästmänniskor! Jag skulle behöva lite input i ett ärende. Skall försöka fatta mig hyfsat kort. Min syster ryckte in i...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
13 632
Senast: Madick
·
F
Övr. Grenar Hej! Igår kom jag hem från New Forest SM och där har jag haft den roliga upplevelsen att ställa ut min ponny :) Trots en spänd och...
Svar
1
· Visningar
1 228
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka