Utställning Lillerud 2/9

S

Sozzi

Vilka ska dit ?

Någon som varit där förut? Brukar det vara mycket hundar ?

Jag väntar på PMet, det borde väl komma snart...

Sv: Utställning Lillerud 2/9

Jag har inte varit där förut, men jag ska dit :banana:
Det ska bli kul! Det är lättare att gå fram och prata med folk på en inoffare. På officiella känns det som om man bara har koll på sin egen ras och bara pratar med andra dalmatinerägare ( i mitt fall).

Ingen mer som ska dit ?

Någon som har fått PMet än ? Jag tycker de borde kommit vid det här laget, men jag har inte fått nått än.

Nu har jag fått mitt PM!
....via mail och utan vägbeskrivning. Tjohooo...:mad:
Nummerlapp skulle man få när man visade upp vaccinationsintyget tydligen. Lilo blir enda dalmatinern i ring 2 och går in vid 10. Tänk om jag blir BIR :banana:

Sozzi, vet du var det är någonstans? Är det i Mariebergsskogen?

Nu hoppar jag in.

Lillerud ligger i Vålberg ca 1.5 mil från grums mot Karlstad hållet eller ca 1 mil från Karlstad mot Oslo hållet.

Hoppas detta hjälpte.:)

Jag fick också PM via mail, nr 18 och 20 tror jag det var, ring 1. 7 cavalierer anmälda, så får se om vi får någon konkurrens :)

Lillerud ligger som sagt en bit utanför karlstad mot grums. Det står skyltar, så jag tror inte det är svårt att hitta. Jag har inte vart där förut, men åkt förbi o sett skyltarna :)

Jag hoppas det är fint väder och inte så kallt som idag *brr*

Hur gick det sen?
Jag såg er bedömning från och till med uppfattade inte rikigt hur det gick.

Min tjej blev BIS1 :banana:
Jag har svävat på moln hela dagen...

Oj, vad roligt! Grattis :bow: :banana:

Jag åkte ju innan finalen så såg det inte.

För oss blev det inget pris, domaren tyckte att båda två hade för brant kors tror jag det var.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 452
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 025
Senast: attheedge
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka