Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns d utställningar för blandis hundar????
Min systers förra granne pratde om att d finns...
Finns d verkligen d eller är d bara något grannen hittat på????
Fast det är ju för trevnads skull kan man säga, eftersom det inte finns nån rasstandard att följa. Det handlar mest om att hunden ska ge bra helhetsintryck, se frisk ut, vara bra visad osv.
Tack för svaren å tack för länken D verkar kul å ska nog ta mig en riktig funderare i fall man vågar ställa ut Anno Har någon gjort d innan? Hur va d? Va det många som kom ditt med sina hundar?
Jag ställde ut gammelhunden en gång. Och herregud vad mycket folk det var. Tror jag var där hela dagen, tog liksom aldrig slut. Men kul var det och helst när man fick en jätterosett med BIS 4 på
Har inte hunnit ställa ut min hmpff ännu pga att det har kommit ngt i vägen varje gång. Men detta året var jag och tittade. Min lärare (går hundlinje) var inte så imponerad i början (hon har lite emot blandisar också) men efter att pratat och så insåg hon iaf. att blandis var bra, även om hon fortfarande inte gillar utställningarna. Men jag tycker det är bra att fd utställningsrävar som jag har chans att göra ngt man älskar trots att man har blandis
Har ställt ut två gånger.
Ingen tävling för mitt busfrö egentligen, men bra träning!
Plockat hem Mr. Maskulin & tredje pris i hundrace där iaf!
Är lättsamt, men räkna med en heldag.....
Hundavel & Ras
Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever!
Vi har haft hundar i...
Hästmänniskan Jag tror inte du behöver oroa dig över det alls.
Sen beror det ju lite på hur man själv är byggd. Min dotter är 145 cm och hennes ponny...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.