Utställning 2012

KallblodSthlm

Trådstartare
Hej!

Skulle vilja visa min shettishingst på 4 år någon gång nu i höst, finns det några utställningar runt stockholm/norrtälje eller där i närheten?
Kan tänka mig att åka upp till 20 mil för o komma iväg =)

Ska visa honom i vår på någon primering, men vill hinna visa honom någon gång innan.

Har googlat o försökt o hitta utställningar, men inte hittat ngn vettig info:(

Tacksam för svar!:banana:

Sv: Utställning 2012

Du missade ponnykvaliten i Rånäs igår. 1 september anordnar Roslagens ponnyavelsnförening utställning på Vätö.

Är ponnyn registrerad i Svenska ShetlandsSällskapet? SSS lokalföreningar annordnar ca 25 utställningar om året i hela landet, så där borde finnas någon som passar? Exempelvis Kolbäck 8 september, sista anmälan 10 augusti. Kolla Shetlandsföreningens hemsida, Regionalföreningar, Shetland Nord, Utställningar så hittar du amnälningsblankett mm.

Lycka till på framtida utställningar och Pm:a gärna om du inte hittar rätt!

Svar till alla!
Visade min grabb i söndags i rånäs, tyvär va han väldigt lojj typ den dagen, visade inte de ja vet att han kan (löshoppad 105+cm hemma) men tog sej knappt över ett 80hinder där :cry:

Ska kolla mer på utställningar o så :p Trodde att de fanns några till innan vintern, men e jätteny i den världen att visa hingst o allt sådant. (Har bra hjälp från personer runt omkring o min shettis gamla ägare :)

Roslagens ponnyavelsförening har nu i september, skynda dig att anmäla, den hålls på Vätö utanför Norrtälje!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 362
Senast: Ridinglady
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 865
Senast: Lhas
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 623
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 690

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat