E
Elwira
Hur ser era planer ut??? Vet att det e väldigt tidigt att lägga ut tråden nu! Men hoppas på uppdatering då o då... Glöm inte att skriva ras samt datum o annat skoj //MW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska visa 3 hingstar på hingstutställning till våren. Sen så ska jag försöka få ägarna till 2 av mina uppfödningar att visa sina hästar på utställning . Ifall dessa får minst 38p så ska jag höja deras mammor till A på premiering. Sen följer det vanliga, Vätö + föl /ungponnyutställning till hösten. Ev även en utställning på ön mitt i sommaren. 2008 ska vi nog ansöka om att få ha en SWF samt en NF utställning. Om inte det går så blir det en öppen för alla raser utställning.
Kan tyvärr inte hjälpa dig med länkar då den enda utställningen jag känner till som är öppen för alla raser även stor häst är Hågviks (?) finns en tråd om den utställningen på avelsgnägg (om jag inte missminner mig.)
Annars är uställningar mer för ponnyer och när jag skriver om utställning öppen för alla raser så är det endast ponnyraser som är välkomna.
Du har ju alltid sommarpremieringarna. De hittar du på SHs hemsida.
Ska försöka packa in alla mina tre (förhoppningsvis) och komma till Vätö på hösten.
Det blir spännande det
(Och då blir det två connemaror anmälda iaf)