Utställning 13-14/9 i Frölunda

G

geeo

Jag undrar om det är någon här som ska ställa ut på kattutställningen i Frölunda nästa helg? Eller ska dit och titta?
Själv ska jag dit som åskådare, kommer att bli den första utställningen jag går på sen jag gick i lågstadiet. :D

Sv: Utställning 13-14/9 i Frölunda

Jag ska dit och titta :) Hade räknat med att ha kattungar hemma nu så jag har tyvärr inte anmält någon, men det är roligt att komma som åskådare också :)

Jag ska ställa min avelshane, IC (N) Temm's Fraxinus, (KOR) och gå assistent båda dagarna. Det är hans sista utställning som fertil, så fort ungarna här är födda och ok så kastreras han. Tänkte han skulle hinna bli GIC innan dess...

Vad roligt, då ska jag hålla utkik efter er. Alltid kul att jämföra bilder på katter och hur de ser ut i verkligheten. För jag har för mig att du har visat bilder på dina katter här?

Räknat med kattungar, blev det inga?

Ska inte ställa ut själv, men funderar på att åka dit och kika någon av dagarna. Om jag orkar.

Ja, kanske inte på Frasse just... Han sitter i en bur i grön brokad, och det sitter en liten skylt på som det står "Frasse" på :idea:
Han älskar sällskap, enda problemet på utställning är att han hellre vill hälsa på alla människor och katter än sitta i sin bur :angel:

Såhär ser Frasse ut:

Frasse1.jpg

Vill också :(

Abbie fick en så här tjusig kokard sist
21873622.jpg

men hon brukar se så här lycklig ut på utställningar så jag har lovat henne att slippa fler :p
21472985.jpg

NERK har alltid så tjusiga krokarder och priser!

Nelly fick en vacker pokal sist vi var där :laugh:

orebro8.jpg

Ja, dom har ju det :love:
Därför fick Abbie ta sin PR-titel där eftersom matte är lite fåfäng :angel:

Mycket söt birmatjej :love: :love:

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 158
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 075
Senast: KesoNeso
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 861
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar