utryckar proppar

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dr.pepper
  • Startdatum Startdatum
D

dr.pepper

vilka är bäst? finns ju olika sorter och tänkte vad skillnaden öär?

Sv: utryckar proppar

Jag tycker bäst om dom mjukaste, ovala modellen..vet inte vad materialet heter.. Nån form av skumplast. Lätta att tvätta och att sätta i öronen. Dom ovala har inte heller den där vassa/hårda kanten inuti där snöret sitter fast.
"Tysto-propparna" dövar nog bättre men det är svårare att få dom att sitta bra tycker jag - stenhårda! Iallafall när dom är nya.
Sen finns det nån sorts gasbinds-påse med en bomulls-knöl i. Vet inte om dom går att tvätta överhuvudtaget. Gillar inte dom.

de mjuka tycker jag är bäst, gillar INTE tysto-propparna.

Varsågod! :) Jag rekomenderar också de små svarta, "lurade" ghost att köpa sådana och hon verkar ju nöjd. :D

Jag går mot strömmen här....gillar TYSTO bäst :p

Mina hästar kanske har stora åsneöron för de små svarta sitter inte kvar där :crazy:

Tysto är okej när de är nya men jag tycker de håller dåligt.

Jag har använt de små svarta på hästar med långa öron men de var kanske inte var så stora innuti. :D

Jag har köpt i Ladugårdsinredes lastbil (finns inte i internetbutiken). Det har även funnits på Bidermans på Åby. Whalsten har haft dem i sin katalog till återförsäljare, men det var några år sedan, vet inte om de fortfarande har.

gladys skrev:
Svarta??? *mycket nyfiken*
Vart kan man hitta såna??

Jag köpte mina på Mantorps travshop, den har ju internetbutik också.... Det är mycket möjligt att de har bild på dem...

Ska jag vara ärlig har jag nog bara använt dem 2 ggr för jag tränar oftast odövat men jag (läs hästen) gillar dem skarpt. Mina Tysto har blivit lite gamla och torra så de är väl inte så sköna?

/// ghost

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
453
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Efter graviditet har jag fått så sjukt torra slemhinnor och hud. Läser att många fått god hjälp av havtornstabletter. Men det finns ju...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
5 996
Senast: sthu
·
Mat Tänkte ut och plocka blåbär imorgon och tänkte baka paj. Ska bjuda och en person äter dessvärre inte gluten så de sorter jag brukar göra...
Svar
1
· Visningar
212
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 876
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025