Utrustning

T

Tican

Vad skulle ni köpa som grundkörutrustning till en shettis, som ska motionsköras på grusvägar? Gärna bilder. Pratar alltså om kärra, sele, huvudlag, tömmar, piska osv. Är det bra med benskydd?

Tack :bow:

Detta är vad jag har till min shettis

*Sele med draglinor & baksele (även huvudlag och tömmar ingår) --> DENNA
*Rockard med svängel -->DENNA

Selen är köpt på www.equilex.se och sen är vagnen köpt av www.globussport.se

Jag har inte benskydd när jag kör av den enkla anledning att ponnyn inte behöver ha de...pisk har jag,men den använder jag inte.

Jag är jätte nöjd med både vagn och sele!!

En vagn med svängel & fästen för baksele och så en sele med draglinor och baksele. Det som RebeckaKilhberg har bilder på är utmärkt för det. :)

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 803
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 106
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama