Utrustning till små & minihästar.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Gris-Eva
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 177
G

Gris-Eva

Jag köpte en liten shettis (87 cm) i våras. Med honom fick jag en sadel (en hemsk flatback), träns, sele, vagn som är nästan okörbar och lite annat.

Nu vill jag köpa lite nya grejer (speciellt en sadel) men har svårt att hitta ställen där det finns storlekar till honom.

Har ni några tips på länkar som har utrustning till småhästar.?

Börjes och Hööks har visserligen en del grejer, men flera tips motages tacksamt. :bow:

Sv: Utrustning till små & minihästar.

Hej!
Jag vet att det är svårt att hitta grejer till småhästar, men Källquists har riktigt fina småsadlar och lite annat till shettisar. Sen har CharismaHorse ursöta små träns i olika färger (har ett cherise till min svarta mini!) och Treadworld har också jättefina träns till shettisar.

Sv: Utrustning till små & minihästar.

Tack för tipsen.:)

Någon med flera tips?:angel:

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
217
Senast: sweep
·
Utrustning Vet att det någonstans funnits en tråd med folk som har små ponnyer (kat A-B) som lagt upp kort och tipsat om utrustning och sånt...
Svar
19
· Visningar
3 993
Senast: Barrel
·
Övr. Hund Ja, hur gör ni hundägare? Kommer ni göra något speciellt? Hur reagerar era hundar på att det smäller? Bor ni i områden där det inte går... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
18 578
Senast: Viva
·
Körning Jag har lyckats byta till mig en modifierad smålandstrilla (sänkt, med gummihjul) med parstång och kompletta parselar (nåja, bakselar... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 440
Senast: trassel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka