Utredning på klinik och försäkringar?

Sv: Utredning på klinik och försäkringar?

Contessa skrev:
På Måndag ska vi dit...

Tror att jag skulle få Gunnar som vet. Min vet rekomenderade honom, så det känns bra iaf... inte för att jag har en aning om hur han är, hehe

F*an att man ska vara så nervös...ofta inte min tjej kommer känna på sig det :angel: kommer säkert totalvägra att gå in i transporten... :eek:

Men det blir nog bra med det också :cool:

Gunnar är en toppen veterinär, har själv vart hos han idag och i måndags pgr av min häst, han säger va han tycker och tänker samt kommer med bra tisp och råd, så lyssna noga och fråga massor!!
Lycka till!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 760
Senast: Jamtland
·
Hundhälsa Hej! Min Australian kelpiehane på snart 6 år har varit skadad i över 2,5 månad och trots flera veterinär besök och nästan 2 månader på...
2
Svar
28
· Visningar
5 863
Senast: Linda_A
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 367
Senast: pews1972
·
Hästvård Jag måste få skriva av mig lite. Min häst, ett fullblodssto har varit halt sen i mitten på september och vi hittar inte felet på...
Svar
19
· Visningar
3 966
Senast: Starstedt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama