F
Fruentimber
Jaha, då har gammeltiken flytningar. Kan ha haft en tid då jag inte upptäckt något förrän jag bytte lakanen i sängen. I övrigt oförändrad. Jag har inte kunnat ta någon temp eftersom den enda termometer vi har i huset givetvis hade slut på batteri. Hon är inte flåsig, kan bli på promenader men jag relaterar nog det mer till den eskalerande pälsen (värmekänslig) och det faktum att hon kan ha fått på sig ett kilo eller fem under sin semester hos sambons morföräldrar.
Det är en shih-tzu, blir 11 år nästa vår.
Veterinär är givetvis kontaktad men det enda som föreslogs var livmoderinflammation och prat om op. Vi har tid imorgon bitti.
Flytningarna verkar vara åt det "vattnigare" hållet. Blir ljust gula ringar med en prick där hon ligger. Verkar inte vara särskilt mycket heller. Ser inget var-aktigt när jag kollar henne där bak.
Vad kan det vara utöver pyo? Vaginit?
Vad finns det för alternativ till operation vid pyo?
Det är en shih-tzu, blir 11 år nästa vår.
Veterinär är givetvis kontaktad men det enda som föreslogs var livmoderinflammation och prat om op. Vi har tid imorgon bitti.
Flytningarna verkar vara åt det "vattnigare" hållet. Blir ljust gula ringar med en prick där hon ligger. Verkar inte vara särskilt mycket heller. Ser inget var-aktigt när jag kollar henne där bak.
Vad kan det vara utöver pyo? Vaginit?
Vad finns det för alternativ till operation vid pyo?