Utomjordingarna anfaller!

Aningsfull

Trådstartare
Eller vad är det egentligen för nåt? Är det bara en dvärgpinscher som busar fångad i fel ögonblick?
Hur som helst så ser hon ut som en hemskt monster. :D

IMG_0498.jpg

Sen fick jag helt plötsligt ett rådjur i sängen också. På den bilden kan jag förstå varför vissa tycker att hon ser ut som ett rådjur.

IMG_0502.jpg

Sv: Utomjordingarna anfaller!

Att samma hund kan vara så ful och så söt! :D :D :angel:

:D Fast i mina ögon är hon alltid bedårande söt. ;) :D
Men jag förstår inte hur hon lyckas på den första bilden, hon ser helt mogo ut. :rofl:

Hon är jättefin. :love:
Själv har jag fått höra att min DP-hane ser ut som "Ruh" i Nalle phu.

Lägg till lite framtänder på översta bilden så har du min pincher som försöker försvara sin BIA mot katterna... :D Det funkar aldrig....

*asg* skit cool bild., Å sån söt lite vovve...

Hahaha! Det är definitvt en dvärgpinscher! Vi har likadan hemma! :D

Vår kallas Bambi, och känguru! :p

En släkting till mig har en DP, jag tyckte att han såg ut som Sniff i Mumintrollen när han var valp.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 496
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 433
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 080
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka