Men varför och VARFÖR rider du och fortsätter träna igång henne när du själv säger att du tycker hon är HALT?!
Du har MASSOR med frågor, konstant på forumet, runt din hästs diagnos och sjukdomar, ändå tycker du kliniken/veterinären är bra. Svaret att man inte vill byta klinik därför att "då börjar allt om igen" med tester osv, tycker jag inte är en motivering. då låter man bli att byta för sin egen skull, inte för hästens.
förlåt, jag vet att jag låter hård nu, men det är oerhört frustrerande att läsa hur mycket frågor du har om jätteviktiga saker runt din hästs konvalecens och rehabilitering, och sen har du inte hjälp av en kunnig vuxen eller veterinär, eller kollar med vet när du har frågor.
Tänk på när du fick diagnosen förra gången, att hästen skulle ridas, och hästen stegrade sig och stegrade sig och det bara blev värre ju mer du red?!
Din häst har ju bevisat nu att hon gjorde det pga smärta. att hon är en snäll och fungerande häst när hon inte har ont. Hade du ringt en vet då och frågat eller bett att få komma in, så hade du kommit fram till diagnosen snabbare?
samma nu - du säger själv att du tycker hästen haltar.
varför rider man eller över huvud taget jobbar med hästen då? Du får verkligen ursäkta mina raka puckar här, men jag fattar helt enkelt inte resonemanget runt det.