Utklädnadstips sökes!

Shannado

Trådstartare
Jobbet anordnar maskeradfest med tema "back to school" och jag har total idétorka. Nån som har några bra förslag på vad jag kan klä ut mig till? :bow::banana:

v1.bjs1NjE3Nzg7ajsxNzI4NjsxMjAwOzE5MjA7MTA4MA

Jobbet anordnar maskeradfest med tema "back to school" och jag har total idétorka. Nån som har några bra förslag på vad jag kan klä ut mig till? :bow::banana:
Vad hade du själv när du gick i skolan typ grundskolan? Jag minns att under min högstadietid skulle man ha vida raka byxor som satt bak och fram som kris kross, champion luvtröja och reeboksneakers, håret var en snedlugg... ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 539
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 305
Senast: Fetaost
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 463
Senast: _Taggis_
·
Skola & Jobb Hej! Jag sitter och velar om plugg/ jobb. Har en civilingenjörsexamen och jobbar inom det området nu men börjar inse att jag kanske...
2
Svar
23
· Visningar
4 206
Senast: tex
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Snabbtest för Gardia