jassica
Trådstartare
Jag skulle vilja höra med er här på Buke vad ni har för erfarenhet av att hyra ut en box i erat stall. Jag har en box som står tom, och skulle vilja hyra ut den, men vad har ni för erfarenheter? Jag är lite rädd att man i oturen kan få tag på någon inte så seriös person som kanske inte tar hand om sin häst på bästa sätt, och att detk anske blir lämnat lite över åt mig. Jag vet att man lär skriva kontrakt osv, men hyr jag ut en box och hästens ägare kanske inte sköter hästen så har jag inte hjärta till att inte se till att hästen har det bra etc. och då kanske jag skämmer bort ägaren lite??
Eller är jag bara lite orolig och tror att det värsta ska hända? Sen också jag har ett litet stall på gården,men fyra boxar och det är bara jag som ahr mina hästar här, så vill man ju givetvis att man ska komma bra överens etc. men om man inte gör det?
Vore tacksam och få svar från er som främst har inackodering i erat stall,men även ni som hyr in er i ett stall; berätta hur det funkar, och eventuellt vad som inte funkar.
Tack/Jässica
Eller är jag bara lite orolig och tror att det värsta ska hända? Sen också jag har ett litet stall på gården,men fyra boxar och det är bara jag som ahr mina hästar här, så vill man ju givetvis att man ska komma bra överens etc. men om man inte gör det?
Vore tacksam och få svar från er som främst har inackodering i erat stall,men även ni som hyr in er i ett stall; berätta hur det funkar, och eventuellt vad som inte funkar.
Tack/Jässica