"Utfyllnad" att ge tillskott i?

Kraftfoder ges på middagen, vilket är runt 15, så då är det bara personalen på plats för det mesta. Att bara hälla på lite vatten innan servering, det skulle säkert gå bra så det var ett bra tips, men de kan inte ha att de ska passa blötläggningstider också. :)
Om du har vanligt kraftfoderpellets så behöver det egentligen inte stå och svälla, men risken är ju så klart att det blir lite vätska kvar i krubban om det inte sugit åt sig helt :)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 894
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag har fått rekomenderat av kraffts foderrådgivare att de muscle up efter förra årets hö analys. Men nu har priset gått upp och en...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 009
Senast: Habina
·
Hundhälsa Vår tyska spets har nyss fyllt 1 år. När han var liten hade han ofta ont i magen, vilket blev bättre med åldern samt när vi började...
Svar
5
· Visningar
1 159
Senast: Fetaost
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka