Utetäcke 50g, vilket?

Tinkywinky

Trådstartare
Hej! Har letat med ljus och lykta efter ett utetäcke med 50g fyllning i storlek 135 som inte är alltför dyrt, men har inte hittat något :meh: Det får inte vara för stort i fram och inte heller för långt på sidorna (allra helst ponnytäcken men känns ännu svårare att hitta). Någon som har tips på bra 50 g täcken och vart man kan hitta dom?

Jag hade Bucas (Irish turnout) med 50g foder till min fjordvalack med smal bog. Han hade iofs storlek 130cm om jag minns rätt, men det var ingen klänning på honom utan var lagom i sidorna. Jag var nöjd med dem, satt bra och höll tätt utan att kosta en halv månadslön.

Även jag har ett bucas irish turnout men mitt tar in massor med vatten, det läcker tom in i flanken och då är det aldrig tvättat och använt kanske 10 gånger. Rekommenderar hellre horsewares billigare modeller.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 633
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 842
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 162
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar