Ute djur?????

P

Parant

Hejsan.

Undrar lite smått om det är någon som har förslag på husdjur som kan vara ute året runt. Kanin vet jag redan. ;)

Börjar nämligen kännas lite tomt här hemma... :D

Sv: Ute djur?????

Man är aldrig ensam om man har djur, oavsett om de finns i stallet, i soffan eller i en utebur. :love:

Däremot får man se till att djuret inte blir ensam för mycket. ;)

Ja jag brukar i alla fall inte sitta inne när jag e hemma, är alltid ute i ur o skur med sonen. Å vi bor så litet att jag inte har platts för någon djur innomhus.
Konstigt att man alltid måste försvara sig så fort man skriver något.................. :mad:

Det blev en till kanin i alla fall... Hoppas på att han kan gå tillsammans med min andra kanin snart, hon är en riktig liten sur kärring. ;) Risken finns att de får gå breve varann o inte i samma bur... Men buren hon har nu är 12kvm så det gör nog inget om jag delar av den i två... :D Den nya stjärnan får bo i en mindre bur till o börja med, o komma in på nätterna, för han har varit inne kanin hitills.

20673241.jpg

Precis hemkommen...

Ja jag brukar i alla fall inte sitta inne när jag e hemma, är alltid ute i ur o skur med sonen. Å vi bor så litet att jag inte har platts för någon djur innomhus.
Konstigt att man alltid måste försvara sig så fort man skriver något.................. :mad:

Sorry! :o
Men det hade ju lika gärna kunnat vara så att du jobbar massor, kommer hem vid sex, sju på kvällen om du har tur, lägger ner en kvart på djuret, innan det är dags att laga mat, diska, stryka tvätt och i bästa fall sjunka ner som en påse i soffan en halvtimme innan det är läggdags. ;)

Söt kanin iaf. :)

åååååååååå så söt kanin :) hoppas de kommer gå bra me sur tanten då ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
548
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 979
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar