Utdrag tävlingsstatistik/meriter

Minnaa

Trådstartare
Finns det någon här som vet hur man får tag på ett utdrag på sin tävlingsstatistik, tävlingsmeriter?

Ska söka en utbildning där jag vill styrka mina meriter med ett utdrag. Har varit i kontakt med SvRF men fick då bara svaret att kolla i resultatbanken på deras hemsida. Men där finns ju bara placeringar och ett fåtal resultat :crazy:

Förr fick man ju en bok hemskickad och om jag inte minns helt fel stod där vilka starter man gjort under året, vilka klasser och ev placeringar. Minns jag helt fel? Finns det att få tag på idag?

Sv: Utdrag tävlingsstatistik/meriter

Den boken finns inte längre utan nu ligger allt i databasen på internet. Dock registreras bara resultat från regionala och uppåt, men så tror jag det var förr också?

Ja det stämmer kanske. Tycker bara jag saknar en del resultat runt 2003-2005, speciellt från fälttävlan.

Åtminstone förut kunde man beställa livstidsutdrag ifrån förbundet, per ryttare eller per häst. Kostade någon hundring eller två...
/Lady_S

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 073
Senast: super
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Senast: ameo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 104
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 002
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar